Versnel de afhandeling van complexe claims
Laat Ground lion uw bedrijfskosten verlagen en de klantentrouw verbeteren

Schadebeheer

Verzekeringsmaatschappijen en zorgaanbieders krijgen een grote verscheidenheid aan complexe claims te verwerken waarbij er veel op het spel staat. De druk is groot om binnen het afhandelen van claims de bedrijfskosten te verlagen en tegelijk de klanttevredenheid en de klantentrouw te verhogen. Ground lion maakt zich sterk dat het over het juiste hulpmiddel beschikt om de (complexe) processen bij het afhandelen van claims te automatiseren en te vereenvoudigen.

Claims sneller afhandelen

Het is cruciaal dat u op het juiste moment de juiste maatregelen neemt. Ground lion zorgt dat taken op tijd worden gepland, verdeeld en uitgevoerd. Op basis van kennis en inlichtingen uit eerdere gelijkaardige taken zal Ground lion voorstellen doen om een bepaald type activiteiten beter uit te voeren. Zo verhogen we samen de kwaliteit van informatie en de snelheid waarmee u claims afhandelt.

Uw klanten op de hoogte houden

Uw klanten hechten veel belang aan transparantie tijdens de behandeling van een verzoek. Ground lion stelt u in staat om hen op het juiste moment in hun klanttraject te informeren. Geef klanten zicht op de status van serviceverzoeken of stuur hen (automatische) e-mailmeldingen wanneer hun serviceverzoek wordt bijgewerkt.

SLA’s opvolgen en rapporteren

Klanten willen niet lang wachten om een antwoord te ontvangen op hun claim, dus is het essentieel dat die op tijd wordt opgelost. Ground lion biedt u een set rapporten en dashboards om de prestaties en doorlooptijden van uw afhandelingsprocessen op te volgen. Ground lion stelt u in staat om verschillende SLA’s vast te leggen afhankelijk van claimtypes of kantooruren. Dankzij deze werkwijze kunt u claims volgens prioriteit behandelen, escalatiemeldingen aan belanghebbenden automatiseren en verbeteringen in de tijd opvolgen.

Geïnteresseerd?
Vraag demo aan
"Ground lion, adapting to your business"
Lees meer