previous

Case Closed – Creating a digital government

We nodigen u graag uit voor een uiterst interessante dag over de transformatieve kracht van technologie!

Of u nu burgerparticipatie wil verbeteren of slimmer met automatisatie aan de slag wil, kom luisteren naar onze experts en spreek met uw overheidscollega’s om nieuwe ideeën op te doen voor de toekomst.

 

Wanneer? 24 oktober 2019 – van 09:00 tot 16:00

Waar? Brussel, International Auditorium Brussels

Voor wie? Gratis voor Overheid, Business en IT-publiek 

 

Wat mag u verwachten? Ontmoet collega’s en raak geïnspireerd tijdens onze zeven sessies, opgebouwd rond onze visie, onze ervaring en concrete klantenvoorbeelden. Tijdens de pauzemomenten staan onze experts u graag  te woord. Hieronder kan u het programma terugvinden:

 

 

10:20-11:05 INZICHTEN & TOEGEVOEGDE WAARDE UIT CASE MANAGEMENT DATA

In deze sessie leggen we uit hoe we inzicht kunnen krijgen in case data. We zullen hiervoor enkele key insights van onze case studies in de publieke sector highlighten. Van het visueel maken van case data naar het eenvoudig spotten van patronen en evoluties tot het benutten van machine learning algortimen voor het automatiseren van dit proces.

De omgeving waarin cases worden behandeld omvat een grote verscheidenheid aan data. Dit zorgt niet alleen voor een uitdaging om prestaties te monitoren, maar maakt het ook bijzonder moeilijk om er specifieke inzichten uit te halen die nodig zijn voor informatieverplichtingen of beslissingsnames.

Herdesign van dataomgevingen en –tools zorgt voor een betere toegang tot data, analyses en dashboarding. Op die manier kan data visualisaties, interactiviteit en zelfs voorspelbaarheid sturen.

De democratisering van analyses en inzichtgeneratie stelt procesbeheerders in staat om op een zelfvoorzienende manier met BI te werken en geeft eindgebruikers de mogelijkheid om eenvoudig accurate informatie te consumeren.

Richert De Vleeschhouwer, Business Development Manager Data Analytics & Insights – LoQutus

 

10:20-11:05 CREËER EEN ORGANISATIEBREDE SAMENWERKINGSOMGEVING

Tijdens deze sessie lichten we onze aanpak toe en illustreren we met een concrete klantencase binnen de publieke sector in Nederland onze (Digitale) Organisatiebrede Samenwerkingsomgeving.

We doen dit vertrekkend vanuit de doelstellingen van de organisatie: complexiteitsreductie binnen het ICT-landschap, veiligheid, digitaal en mobiel samenwerken en casegericht werken (in plaats van documentgericht).

In dit project staat de samenhang centraal tussen de ICT-componenten: Klantportaal, Casemanagement, CRM, intranet, Document Management, Managementinformatie/Business Intelligence en de juiste/robuuste interfaces naar de bestaande kernapplicaties.

In deze transitie van bedrijfsvoering en ICT is het cruciaal om gebruikers, beheerders en management mee te krijgen en hierbij de samenwerking met de leverancier aan te gaan als ‘Partners in Business’ met een gezamenlijk doel!

Koen Laurijsen, Business Consultant Publieke Sector – AXI

 

11:10-11:55 CASE DESIGN EN ANALYSE

Tijdens deze sessie zullen we een methodologie presenteren die dient om overheidsprocessen vanuit een business perspectief te analyseren. Gebruikmakend van verscheidene bewezen best practices bouwen we samen met de klant op een iteratieve manier verschillende modellen, die de basis zullen zijn voor documentatie en automatisatie van het proces. We geven uitleg rond de verschillende stappen en resultaten die gebruikt worden om een volledig beeld te krijgen van het proces en we werken een complete analyse uit, die een uitvoerbaar en klaar Case Management model oplevert.

Koen De Maesschalck, Case Management Expert – Ground lion

 

11:10-11:55 BURGER EN WERKNEMER EXPERIENCE

We stellen onze visie voor over hoe tech-savy burgers kunnen samenwerken met overheidspersoneel en andere partners voor allerhande soorten aanvragen, vragen en andere, complexere cases.

In de toekomst zien we een platform waar het klassieke backoffice-frontoffice verdwijnt en waar gebruiksvriendelijkheid even belangrijk is voor alle partners. We tonen enkele voorbeelden van digitale portalen waarin verschillende partijen samenwerken om cases op te lossen en inzicht te krijgen in de status van hun aanvragen.

We willen bruikbare features demonstreren die dienen om gebruikers te begeleiden doorheen informatierijke processen, gebaseerd op actieve overheidsoplossingen.

Tom Cools, Product & Presales Manager – AXI

 

13:05-13:50 CASE INTEGRATIE ARCHITECTUUR

Tijdens deze sessie tonen we u hoe de architectuur van Ground lion flexibele integratie met uw bestaande applicatielandschap mogelijk maakt, aangevuld met enkele voorbeelden van reeds gerealiseerde integraties.

Mathieu De Zutter, Solution Architect – Ground lion

 

13:05-13:50 KLANTENVOORBEELD – DIGITALE PORTALEN

In deze sessie zoomen we in op een Ground lion realisatie vanuit een business standpunt. Geen technische details, maar een focus op de business case, de mogelijkheden van het systeem en de praktische voordelen die Ground lion met zich meebrengt.

Sofie Desmet, Project Manager – Ground lion

 

14:00-14:45 KEYNOTE: DE TOEKOMST VAN HET GROUND LION PLATFORM

We kijken even voorbij de hype om te zien wat de status van case management in de (overheids)markt nu precies is. Verder nemen we de nieuwste technology trends en de impact ervan op Ground lion even onder de loep. We geven u nadien ook een kijkje in onze strategische roadmap, welke belangrijke uitbreidingen Ground lion in de volgende jaren zal realiseren en hoe dit u allemaal kan helpen in het verder digitaliseren van uw overheidsprocessen.

Joachim Vanden Brande, Founder & Director – Ground lion

 

Dit evenement is gratis, maar schrijf u zeker in als u graag zou komen en verwittig ons op tijd mocht u verhinderd zijn. Bedankt!

 

Save the date! Share the knowledge!

Inschrijven kan hier:

 



Deel dit artikel
next