Vaak gestelde vragen

We hebben enkele vaak gestelde vragen over Ground lion opgesomd.

On premise of cloud oplossing?

De Ground lion server kan geïnstalleerd worden on premise of in een private cloud. Ground lion wordt ook Software as a Service aangeboden (Ground lion gedeeld SaaS platform).

Het modeleren in Visio is enkel mogelijk on premise.

Zijn er minimumvoorwaarden om Ground lion te gebruiken en wat zijn deze?

De Ground lion applicatie werkt op Apache Tomcat® en is dus OS onafhankelijk.

Applicatie Server (enkele server set-up): 10 concurrent ~ 30-40 users

  • CPU: 2
  • Geheugen: 8GB
  • Opslag: 40GB (Exclusief OS)

Webclient: Huidige browser versie

  • Microsoft IE 9+
  • Google Chrome 35+
  • Apple Safari 6+
  • Mozilla Firefox 30+

Ondersteunt Ground lion versiebeheer (verschillende case template versies op dezelfde moment)?

Ja, wanneer een versie van een Ground lion template gepubliceerd wordt, is een versie van deze configuratie beschikbaar in de webclient. Nieuwe cases, die opgestart worden, zullen gebaseerd zijn op de nieuwe versie van deze configuratie. Nieuwe en oude versies worden echter tegelijkertijd verder ondersteund. Cases worden standaard afgehandeld in de templateversie waarin ze zijn opgestart.

Werkt Ground lion op een tablet?

De Ground lion applicatie is een webclient. De User Interface is ontwikkeld volgens het principe van ‘responsive design’. De applicatie kan perfect gebruikt worden op elke desktop, laptop en tablet met een recente internetbrowser.

Integreert Ground lion met Microsoft SharePoint?

Ground lion biedt standaard een integratie met Microsoft SharePoint (zowel On Premise als in the cloud). Documenten kunnen opgeladen worden via Ground lion  of door Ground lion zelf gecreëerd worden en opgeslagen worden op SharePoint. Alle documenten zijn ook zichtbaar in de Ground lion ‘case informatie’ widget of worden weergegeven bij het uitvoeren van taken (hoewel ze fysiek opgeslagen zijn op SharePoint).

Maakt Ground lion gebruik van API’s?

Ground lion biedt REST Service API’s aan om alle informatie uit Ground lion te halen en handelingen in Ground lion uit te voeren zoals het aanmaken van een case, het uitvoeren van een taak … De standaard Ground lion user interface gebruikt uitsluitend dezelfde Rest Service API’s.

Verschillende ‘end points’ zijn beschikbaar, zoals:

  • /caseinstance: om alle case informatie rond 1 specifieke case op te halen
  • /casetask: om de beschikbare taken te verkrijgen in een case
  • /casetemplate: maakt het mogelijk om de case configuratie te zien en een nieuwe case te creëren.
  • /caserelation: maakt het mogelijk om relaties tussen cases te detecteren
  • /casedata: om case data op te halen
  • /contact: maakt het mogelijk om Ground lion contacten op te halen (persoon/bedrijf)

Contacteer ons voor een gedetailleerd overzicht via info@groundlion.be