Betrek uw klanten bij het oplossen van problemen.
Met Ground lion lost u problemen sneller op en verhoogt u de klanttevredenheid.

Serviceverzoeken

De digitalisering heeft de afstand tussen klant en organisatie verkleind. Klanten die voor een uitdaging staan, eisen uitleg, oplossingen voor issues, inzicht in het oplossingsproces en statusupdates… altijd snel, klaar en duidelijk. Doordat er een grote hoeveelheid aan uiteenlopende soorten serviceverzoeken moet worden gepland en verwerkt binnen de responstijden die in een SNO zijn bepaald, kan het heel ingewikkeld zijn om die serviceverzoeken te behandelen. Voor u als organisatie is het cruciaal dat u uw klanten een slim, intuïtief portaal kunt bieden om services aan te vragen en SNO’s op te volgen.

Services aanvragen en plannen

Het is cruciaal dat u op het juiste moment de juiste maatregelen neemt. Ground lion zorgt dat taken op tijd worden gepland, verdeeld en uitgevoerd. Doordat Ground lion een onlineplatform is, worden serviceverzoeken van elk apparaat en overal behandeld om de prestaties te versnellen.

SLA’s beheren

Klanten willen niet lang wachten op een oplossing voor hun probleem. Het is essentieel dat serviceverzoeken tijdig worden afgehandeld. Ground lion stelt u in staat om verschillende SLA’s vast te leggen afhankelijk van verzoektypes of kantooruren. Dankzij deze werkwijze kunt u verzoeken volgens prioriteit behandelen, escalatieregels automatiseren om fouten binnen de servicedesk te melden en verbeteringen in de tijd opvolgen.

Uw klanten op de hoogte houden wanneer hun serviceverzoek wordt bijgewerkt

Uw klanten hechten veel belang aan transparantie tijdens de behandeling van een subsidie-/vergunningsaanvraag. Ground lion stelt u in staat om hen op het juiste moment in hun klanttraject te informeren. Geef klanten zicht op de status van subsidie-/vergunningsaanvragen of stuur hen (automatische) e-mailmeldingen wanneer hun serviceverzoek wordt bijgewerkt.

Geïnteresseerd?
Vraag demo aan
"Adaptive Case Management biedt een uniek 360° zicht op al uw cases en kritische processen"
Lees meer